Weer even terug in Bankok - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu Weer even terug in Bankok - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu

Weer even terug in Bankok

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John, Monique, Niels en Britt

05 Augustus 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen om half 6 opgestaan, 6 uur ontbijten om half 8 stonden we op het vliegveld om naar Bangkok te vliegen met Asia air.. Om 8 uur hoorden we de klokslagen 8 keer gaan en dar betekent op iedere dag dat op openbare gelegenheden het volkslied wordt gedraaid.. ieder staat dan op ter ere van de koning.. En wij dus ook..

De vlucht verliep prima, om half 11 waren we 800 km zuidelijker. De rit van het vliegveld van Bangkok naar het hotel duurt bijna net zo lang als de vlucht zelf..Wel konden we Bangkok nu goed bij daglicht zien, wat een grote stad!!! Ongeveer 12 mio inwoners..

'S midsags lekker geluncht in backpackersstreet en verder gerelaxed in het zwembad op het dak van het hotel.. Daarna heerlijk gegeten bij een klein restaurantje langs een van de vele kanalen..
Morgen weer half 6 opstaan.. voor de beroemde Ko van Kessel fietstocht door Bangkok...