Daagje op stuwmeer bij Khao Sok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu Daagje op stuwmeer bij Khao Sok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu

Daagje op stuwmeer bij Khao Sok

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John, Monique, Niels en Britt

08 Augustus 2015 | Thailand, Surat Thani

Vannacht heeft het enorm geregend en er was zelfs onweer. Om half 7 opgestaan, het is droog, maar daar is alles mee gezegd.. Tja, in de regentijd naar het regenwoud, dan kan je niet altijd geluk hebben...

8 uur vertrokken met 2 busjes naar het stuwmeer.. Onderweg begint het steeds harder te regenen... Ai, is dit wel een goed idee???

Daar aangekomen snel de poncho's omdoen en zelfs nog een paar bijkopen.. Dat blijkt niet voor niets... Op de longtailboten krijgen we de volle laag....

Is dit leuk? Is dit de mooie vakantie??.. Het wordt steeds stiller op de boot... We houden de moed erin met grappen en grollen. Natuurlijk zien we dat de omgeving bijzonder is, maar echt helder zicht hebben we niet door de regen..

Uiteindelijk komen we aan op een mooi waterresort, waar een lunch klaar
staat. Her weer slaat direct om.. De kids duiken het water in en gaan later kanoen... We genieten nu wel, volop van de geweldige omgeving:
superhelder water, gigantische rotspartijen, prachtige vissen.

Kortom, ook in Thailand komt na regen zonneschijn en schijnt achter de wolken de zon. We hebben een supermiddag gehad !!!

Morgen weer vroeg p, want dan verkassen we voor de laatste keer naar een bountyeiland, waar minder regen valt dan hier... Maar ook tropenregens is een levenservaring... Warm douchen, maar dan buiten...

• 08 Augustus 2015 - 22:30

Willy Kempen -van Veen:

Hallo allemaal.

Eindelijk eens uitgebreid de tijd genomen om jullie berichtjes te lezen. Nou jullie maken wel wat mee!
    Om jaloers op te worden.
    Wel elke keer heeeeel vroeg opstaan, daar ben ik nou net wat minder jaloers op.
    Geniet nog van wat komen gaat en ik heb begrepen dat jullie wellicht nog wat familie tegen komen :)
    Fijne tijd nog daar en ik blijf jullie berichtjes volgen.

NB Sonja hoe is het nou om ineens niet meer de kleinste te zijn tussen al die kleine thai-tjes?

groetjes uit een zonovergoten Nederland

NB John het tweede kalfje is inderdaad een stiertje geworden.