De finale: Het beloofde bounty- eiland...... - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu De finale: Het beloofde bounty- eiland...... - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu

De finale: Het beloofde bounty- eiland......

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John, Monique, Niels en Britt

10 Augustus 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Tja, en dan zijn we al ruim 2 weken onderweg...Veel gereisd, veel gezien, onwijs mooie plaatjes geschoten, vrienden gemaakt, alle zintuigen draaien overuren...kijken, luisteren, ruiken, voelen....
Maar ook: vroeg opstaan, koffers pakken, inchecken, uitchecken, busje in, trein uit, vliegtuig in, boot uit, etc, etc..

Nu is het moment aangebroken alles te laten bezinken en zijnwe gisteren vertrokken van Khao Sok. Met een busje naar de haven gereden en na 2,5 uur op een hele oude veerpont komem we aan op ons bounty-eiland: Koh Pha Ngan. Koffers in een oude pick up gegooid en zelf opgestapt op een andere pick-up....Nog ruim een half uur rijden naar het noordelijk deel van het eiland.. Iedereen vindt het spannend hoe de laatste bestemming eruit ziet. Toch wel de grote finale van onze vakantie..

WAUW!!!!! De beloning is heeeel groot.... Het is nog idylischer dan in onze stoutste dromen... Prachtige locatie op 15 meter van het strand... Het is een hele rustige en coole baai met vissersbootjes, cocktail-barretjes, relax-stoelen en Thaise massages.... Dat worden nog 4 hele mooie dagen!!!

Hier gaan we nog ff volop genieten van het weer, de zee, de vriendelijke Thai, het overheerlijke eten en vooral van alles wat we hebben gezien en beleefd...

• 10 Augustus 2015 - 10:24

Heidi:

Bijkomen maar ... geniet deze laatste dagen, heb een goede terugvlucht en kom veilig en vol mooie verhalen weer thuis.