Daagje chillen on the beach - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu Daagje chillen on the beach - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu

Daagje chillen on the beach

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John, Monique, Niels en Britt

12 Augustus 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

De laatste volle dag in deze baai.

Gisterenavond nog even uit geweest op het strand. De ouders mochten van de jeugd niet bij dezelfde tent een biertje drinken en zijn verderop gaan zitten. Om half 12 pikten de ouders hen weer op. Aanvankelijk wilde ze niet mee maar de ouders haalde de Obama-truuk uit de kast.... In het volle aanzicht met alle ouders als een debiel gaan dansen....
Er zijn nog nooit zo snel pubers opgestaan en voor de ouders uitgelopen met het schaamrood op hun kaken....Wereldtruuk!!!!!

John is vroeg opgestaan, moest nog even langs de dokter.. Zijn oor is nog eens schoongespoeld..Nu blijkt de "oor"zaak van de ontsteking letterlijk naar buiten te komen.. Een dikke prop zat in zijn oor, hij kan nu vast beter horen en dus luisteren dan voorheen... Daarna hebbe we eerst Rob in het zonnetje gezet, hij is vandaag 49 jaar geworden. Vandaag is overigens ook de koningin van Thailand jarig. Vreemd genoeg merken wij er hier niet veel van.. Ook Tan de reisleider hebben we een kaart en fooi gegeven voor al zijn inzet en passie om de reis tot ongekend succes te maken voor ons allen.

Nog even wat winkelen, chillen , zwemmen en suppen op het water. Er zal ook nog wel een massage volgen en nog eens lekker borrelen en dineren op en rond het strand..

Morgen vertrekken we om 14.00 uur naar de veerpont om naar Koh Samui te gaan. Vandaar met een binnenlandse vlucht naar Bangkok. In de nacht vertrekken we dan richting Abu Dabhi, alwaar we overstappen op een vlucht naar Amsterdam.. Vrijdag komen we daar rond 15.10 uur aan..

Dan is de vakantie echt voorbij......

• 12 Augustus 2015 - 09:22

Willy Kempen:

Leuk dat jullie Wanda hebben ontmoet!
    John sterkte met het oor, en allemaal een goede reis.
    Dat zal wennen worden in het hectische Nederland.
    Dus hou vooral het vakantiegevoel vast......