Daagje op stap in omgeving Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu Daagje op stap in omgeving Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van John, Monique, Niels en Britt Veen - WaarBenJij.nu

Daagje op stap in omgeving Chiang Mai

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John, Monique, Niels en Britt

31 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag met zijn achten op stap geweest met eigen busje en chauffeur.
Naar olifantenpark geweest, alwaar we eerst een mooie tocht op een olifant hebben gemaakt. Door het water, over rotsen en door het dorp waar de staff van het park woont.. Het contrast is groot, want om de hoek ligt een zeer luxueus golfresort..

Daarna een show gezien met voetballende en schilderende olifanten. Verbaasd waren we toen we het resultaat van het schilderen zagen. Menig mens kan daar een puntje aan zuigen..

Uiteindelijk het park verlaten door met een bamboevlot de rivier af te zakken. Na een half uur pikte onze chauffeur ons weer op en zijn we naar een orchideeen-boerderj gegaan. Schitterende bloemen en een geweldige vlindertuin.. We hebben daar wederom heerlijk Thais geluncht.. 's Middags om 14.15 uur weer terug. Even lekker relaxen en alvast de tassen pakken voor de jungletocht die morgen begint en 2 dagen duurt.. Hebben we een mooi hotel, gaan we in de bush-bush slapen.... wie is er nu eigenlijk gek... Toch kijken we ernaar uit....

• 01 Augustus 2015 - 14:15

Jose Verhaar:

Veel plezier en geniet ervan